BİM fiş olmadan değişim yapılır mi?

Uyguladığımız “koşulsuz iade garantisi” politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Müşterilerimiz, satın aldıkları bir ürünü hiçbir neden belirtmeksizin ve zaman kısıtlaması olmadan fiş ve kredi kartı slipiyle birlikte en yakın BİM mağazasına iade edebilir.

BİM fişsiz iade alır mı?

BİM müşterileri aldıkları ürünleri koşulsuz olarak iade edebilirler. Bunun için fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte en yakın mağazamıza başvurmanız yeterlidir.

Fiş olmadan değişim olur mu?

Pek çoğumuz mağaza ve marketlerde şöyle bir yazıyla karşılaşırız: “Sayın Müşterilerimiz, 3065 Sayılı KDV Kanununun 54 Seri No.lu genel tebliğine göre ürün iadelerinde fiş veya fatura ibrazı zorunludur. Fiş veya fatura aslı olmadan ürün iade ve değişimi yapılamamaktadır.”

Marketten alınan ürün iadesi kaç gündür?

İade Süresi (Cayma Hakkı) Kaç Gündür? Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Bimden alınan telefon garantiye nasıl gönderilir?

Ürününüzü mağazanıza teslim ederek teknik servis hizmeti alabilirsiniz. Bu sayede ürünü üreten firma ile muhatap olmadan garanti hizmeti alabilirsiniz. Ayrıca firma ile iletişime geçip ürünü kargolayarak veya servis noktasına teslim ederek servis hizmeti alabilirsiniz.

BİM neden PL ürün satar?

Neden Türkiye'de BİM, ŞOK, A101, Migros Private Label Ürün Satar? En önemli nedeni bu Özel Markalı ürünlerin bu perakendecilerin dışında hiç bir markette ve dükkanda bulamamamızdan kaynaklıdır. Birşah Ayranı başka hiç bir dükkanda bulamayız sadece A101′den alabiliriz. PL ürün müşteri sadakatini sağlar.