Kargo firmaları hangi bakanlığa şikayet edilir?

Yani kargo gönderileriyle ilgili yaşanılan sorunlarda KTK / KTY bakılmalıdır ve şikayet mercii Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığıdır. Veya kargoyu şikayet edilen kişinin / firmanın bağlı olduğu bölge müdürlüğüdür. Kargo şirketlerinin sorumluluklarını anlattığımız bu yazımıza göz atmak isteyebilirsiniz.Aug 8, 2019

Aras Kargoyu nereye şikayet edebilirim?

Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor. 444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo nereye şikayet edilir?

Bu kapsamda “www.yurticikargo.com” adresinde iletişim formunu doldurarak öneri, şikayet, bilgi isteği ve teşekkürlerinizi iletmeniz durumunda “Ad-Soyad, T.C.

Surat Kargo nereye şikayet edilir?

Her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz. Ayrıca [email protected] e-posta adresine taleplerinizi iletebilir ya da 0850 202 0 202 numaralı Çağrı Merkezimizi hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi günleri ise 09:00 – 17:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.

Kargo firmaları kaç günde teslim etmek zorunda?

Kargo ve Teslimat Şartları Her gün saat 16.00'a kadar verdiğiniz siparişler stok durumuna bağlı; 1-5 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilir. (Havale siparişlerinde ödeme onaylandıktan sonra geçerlidir.) Resmi tatillerde verilen siparişler, tatil gününden sonraki ilk iş gününde hazırlanmaya başlar.

Aras Kargo teslim alınmazsa ne olur?

Bu kişinin kimlik bilgileri kontrol edildikten sonra imza karşılığında kargo teslim edilir. 3 gün içinde alıcı ya da alıcının teslim edilmesini istediği yetkili kişi tarafından teslim alınmayan kargolar size geri iade edilmektedir.