Kargo kaç günde gelmezse şikayet edilir?

Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve bu nedenle ayıplı mal kapsamında değerlendirilebilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.

Geciken kargo nereye şikayet edilir?

Kargom gelmedi diyorsanız; mevzuat gereği, gerekli maddeler kapsamında vatandaşlar, ilgili kargo firması ile iletişime geçtikten sonra hala sorun yaşıyorsa yaşadığı sorunu belirterek; elinizdeki bilgi ve evraklarla ilgili bakanlık olan Ulaştırma Bakanlığına ya da bölge müdürlüklerine şikâyet edebilirsiniz.

Teslim edilmeyen ürün nereye şikayet edilir?

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın verdiği bilgiye göre; bakanlık bünyesinde 5 yıldır hizmet veren 'ALO 175 Tüketici Danışma Hattı' 7 gün 24 saat esasına göre hizmet veriyor. Tüketiciler bu hattı arayarak aldığı ürün veya hizmetten, şikayetlerini iletip gerekli yönlendirme hizmeti alıyor.

Aras Kargoyu nereye şikayet edebilirim?

Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor. 444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

Kargo firmaları kaç günde teslim etmek zorunda?

Kargo ve Teslimat Şartları Her gün saat 16.00'a kadar verdiğiniz siparişler stok durumuna bağlı; 1-5 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilir. (Havale siparişlerinde ödeme onaylandıktan sonra geçerlidir.) Resmi tatillerde verilen siparişler, tatil gününden sonraki ilk iş gününde hazırlanmaya başlar.

Sürat Kargo nereye şikayet edilir?

Her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz. Ayrıca [email protected] e-posta adresine taleplerinizi iletebilir ya da 0850 202 0 202 numaralı Çağrı Merkezimizi hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi günleri ise 09:00 – 17:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.