Kargo çalışanları nereye şikayet edilir?

Yani kargo gönderileriyle ilgili yaşanılan sorunlarda KTK / KTY bakılmalıdır ve şikayet mercii Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığıdır. Veya kargoyu şikayet edilen kişinin / firmanın bağlı olduğu bölge müdürlüğüdür.Aug 8, 2019

Aras Kargoyu nereye şikayet edebilirim?

Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor. 444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

Kargo kaç gün gelmezse şikayet edilir?

Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve bu nedenle ayıplı mal kapsamında değerlendirilebilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo nereye şikayet edilir?

Bu kapsamda “www.yurticikargo.com” adresinde iletişim formunu doldurarak öneri, şikayet, bilgi isteği ve teşekkürlerinizi iletmeniz durumunda “Ad-Soyad, T.C.

Surat Kargo nereye şikayet edilir?

Her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz. Ayrıca [email protected] e-posta adresine taleplerinizi iletebilir ya da 0850 202 0 202 numaralı Çağrı Merkezimizi hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi günleri ise 09:00 – 17:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.

Aras Kargo teslim alınmazsa ne olur?

Bu kişinin kimlik bilgileri kontrol edildikten sonra imza karşılığında kargo teslim edilir. 3 gün içinde alıcı ya da alıcının teslim edilmesini istediği yetkili kişi tarafından teslim alınmayan kargolar size geri iade edilmektedir.