Mağaza toplantı konuları

Iyi bir toplantı nasıl yapılır?

Verimli Toplantı Teknikleri

  1. Toplantı Amacının Çerçevesi İyi Çizilmeli. …
  2. Toplantı Hakkında Ön Bilgilendirme Doğru Yapılmalı …
  3. Toplantıya Başlarken Genel Bir Özet Geçilmeli. …
  4. Toplantıda Zaman Yönetimi. …
  5. Toplantı Konularının Dışına Çıkılmasına İzin Verilmemeli. …
  6. Uygun Toplantı Ortamının Oluşturulması

Iyi bir mağaza yöneticisi nasıl olmalıdır?

Mağaza müdürü, iş sonuçlarını yazmalı, üstlerine raporlamalı. Bir yandan da mutlaka sahada olmalı. Ve “gezerek yönetim” yapmalıdır. Personelini satışta gözlemlemeli, personelinin verdiği hizmetleri bir uzman göz olarak denetlemeli ve performansı konusunda personeline feedbacklerini iletmelidir.

Toplantı yapılırken nelere dikkat edilir?

Katılımcıların Dikkat Etmesi Gereken Hususlar:

  • 1- Toplantıya zamanında gelinmesi,
  • 2- Görüşlerin somut verilere dayandırılması,
  • 3- Herkesin fikrinin değerli olduğu gerçeğinden hareketle ortaya konulan fikirlerin olumsuz yönlerinin değil olumlu yönlerinin bulunup geliştirilmesi,
  • 4- Toplantı notu tutulması,

Verimli toplantı süresi ne kadardır?

İdeal Toplantı Süresi 25 Dakika Olmalı Öte yandan 25 dakika gibi kısa toplantılarda katılımcılar kendilerini daha cesur hisseder. Uzun toplantılarda sürekli konuşulanları dinleyen ve bir yerde söz alma motivasyonunu kaybeden katılımcılar, 25 dakikalık toplantıda söz almaya daha heveslidir.

Satış Toplantısı nedir?

genellikle mal veya hizmet veren firmanın, mal veya hizmet ihtiyacı olan firmaya yaptığı çıkarmaları ifade eder.

Toplantı yöntemleri nelerdir?

Verimli ve Etkili Toplantılar İçin 8 önemli kural

  1. Toplantı gündemini önceden duyurun – öğrenin. …
  2. Katılımcı Listesini Gözden Geçirin. …
  3. Zaman Yönetimi Yapın. …
  4. Tartışmalar için “Park Yeri ” kullanın. …
  5. Önemli Nokta ve Kararları Önceden Paylaşın. …
  6. Kendiniz İçin Not Alın. …
  7. Toplantıyı Takip Edin. …
  8. 8 .

Verimli bir toplantı organizasyonu nasıl yapılır?

Bu durumları adım adım gerçekleştiren kişiler başarılı bir organizasyon ve toplantı düzenlemiş olurlar.

  1. 1 – Toplantı Türünü Belirleyin. …
  2. 2 – Bütçenizi Belirleyin. …
  3. 3 – Saati ve Tarihi Belirleyin. …
  4. 4 – Toplantı Yerini Belirleyin. …
  5. 5 – Program Akışını Oluşturun. …
  6. 6 – Ekipmanları ve İkramları Ayarlayın. …
  7. 7 – Broşürleri Hazırlayın.