Yapı kredi çağrı merkezi mülakat soruları

Çağrı merkezi mülakat soruları nelerdir?

Mülakat Soruları

  • Güçlü yönlerin neler?
  • Bir önceki işinden neden ayrıldın?
  • Geliştirmen gereken yönlerin neler?
  • Sektördeki gelişmeleri nereden, nasıl takip ediyorsun?
  • Şirketimiz hakkında neler biliyorsun?
  • Maaş beklentin nedir?
  • Kariyer hedeflerinden bahseder misin?
  • Seni neden işe alalım?

Online mülakatta ne sorulur?

Online Mülakat Soruları

  • Bize kendinizden bahseder misiniz?
  • Bu pozisyon hakkında nereden bilgi sahibi oldunuz?
  • Neden mevcut işinizden ayrılacaksınız?
  • Bizi ne kadar tanıyorsunuz?
  • Neden bizi tercih ettiniz?
  • En güçlü ve en zayıf yönünüz/özelliğiniz nedir?
  • Maaş beklentiniz nedir?
  • Neden sizi işe almalıyız?

Assistt mülakatı nasıl olur?

Objektif ve çok yönlü bir değerlendirme için; anket, genel yetenek sınavı, klavye sınavı, yabancı dil sınavı, kişilik envanteri, vaka ve simülasyon uygulamaları gibi araçları kullanır, video mülakat ve çevrim içi / yüz yüze mülakatlar gerçekleştiririz.

Yapı Kredi müşteri iletişim merkezi yetkilisi ne is yapar?

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi'nde çalışacak; telefon bankacılığı aracılığıyla müşterilerin taleplerini karşılayacak ve satış yapacaksın. İletişimde, satır arası mesajları okumanın önemini keşfedeceksin. Müşteri işlemlerinin takibini gerçekleştireceksin.

Çağrı merkezi müşteri Temsilcisi nasıl konuşmalı?

1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.

Çağrı merkezi Elemanı kaç saat çalışır?

00:00-24:00 En az tercih edilen mesai aralığıdır. 24 saat çalışan çağrı merkezleridir. Vardiya planlaması, sirkülasyon, gerekli personel adedi ve yönetim giderleri olarak en pahalı olan çağrı merkezi çalışma saatleri uygulamasıdır.

Online Mülakata nasıl hazırlanılır?

Online mülakatlarda dikkat etmen gerekenler

  1. Nasıl göründüğüne bak. Kayıt öncesinde mümkünse bir arkadaşınla deneme yaparak nasıl göründüğünü sor. …
  2. Kameranın konumunu ayarla. Kameranın konumu başının tepe noktasıyla aynı hizada olmalı. …
  3. Özenli görün. …
  4. Gülümse. …
  5. Arka planı sade tut. …
  6. Kameraya bak. …
  7. Herkese haber ver. …
  8. Süreye dikkat et.