Yurtiçi Kargo telefonla arıyor mu?

Yurtiçi Kargo evde bulamayınca arıyor mu?

Eğer görevlimiz, alıcının adresinde kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve gönderiyi şubeye geri getirir. Bu durumda gönderinin alıcı ya da alıcının yetkili kıldığı kişi tarafından 3 gün içerisinde söz konusu şubeden alınması gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo nereye şikayet edilir?

Bu kapsamda “www.yurticikargo.com” adresinde iletişim formunu doldurarak öneri, şikayet, bilgi isteği ve teşekkürlerinizi iletmeniz durumunda “Ad-Soyad, T.C.

Yurtiçi Kargo gönderi takip no nasıl öğrenilir?

Yurtiçi Kargo üzerinden gönderdiğiniz ürünün takibini internet üzerinden yapmak istiyorsunuz ancak elinizde gönderi takip no bulunmuyor. Endişe etmeyin! Yurtiçi Kargo gönderi numarasını herhangi bir Yurtiçi Kargo şubesinden direk giderek ya da Yurtiçi kargo çağrı merkezini arayarak ulaşabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo eve gelir mi?

Dilerseniz adresinizden yola çıkan gönderinin, alıcının adresine en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edilmesini isteyebilir; ya da "Alo Gönderiniz Var" hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Bu durumda, gönderinizin şubeye ulaştığını alıcıya telefon aracılığıyla bildiririz.

Şubeden kargoyu başkası teslim alabilir mi?

Alıcınızı adreste bulamazsak, kendisine gelen kargoya ait bilgilerin yer aldığı ve kargosunu 3 gün içinde şubeden alabileceğini belirten “Adresten Teslim İhbar Notu'nu” bırakıyoruz. Arzu ederseniz gönderinizi teslim edilmesini istediğiniz başka bir kişiye de teslim edebiliriz.