Ziraat bankası kayıp çalıntı

Ziraat banka kartı kayıp bildirimi yapmak için öncelikle 444 00 00 veya 0850 220 00 00 numaralı telefonları aramanız gerekir. Yaptığınız aramanın hemen ardından şu şekilde bir uyarı gelir: “Kayıp, Çalıntı ve Şüpheli İşlem bildirimleriniz için 0(sıfırı) tuşlayınız.

Ziraat kartımı kaybettim ne yapmalıyım?

Bankkart'ım çalındı/kayboldu ne yapmalıyım? En kısa sürede 444 00 00 – 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak bilgi vermeniz gerekmektedir. Kartınızın çalındığını/kaybolduğunu haber vermeniz durumunda kartınız iptal edilecek ve talep etmeniz halinde yenisi adresinize gönderilecektir.

Ziraat kartımı kaybettim yenisini nasıl alırım?

Kayıp, çalıntı gibi istenmeyen bir durum yaşandığında 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak, İnternet Şube veya Mobil Şubeden eski kartını kapatarak yenisini talep edebilirsin. Yeni Bankkart Genç'in kısa sürede sana en yakın Şubemize gönderilecektir.

0850 Ziraat ücretli mi?

Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi? 0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

Ziraat Bankası müşteri Temsilcimi nasıl öğrenebilirim?

Ziraat Bankası Müşteri Temsilcisi telefon numarası kaç? Ziraat Bankası 444 00 00 – 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

Kaybolan Ziraat kartı kaç günde gelir?

Yeni kart talebinizin ardından başvurunuz sisteme aktarılır ve 2 iş günü içerisinde kart basım talebiniz ilgili birime iletilir. Ardından kart basım işlemi tamamlanır ve kartınız, istediğiniz adrese doğru yola çıkar. En fazla 15 iş günü içerisinde kartınız elinize ulaşır ve böylelikle kullanım sağlamanız mümkün olur.

Kaybolan kartı nasıl çıkarılır?

Müşteri hizmetlerini aradığınızda öncelikle “kayıp-çalıntı için x'e basın” gibi bir ifade duyarsınız ve müşteri temsilcisine bağlanarak, hemen kartınızı iptal ettirebilirsiniz. Kartın kaybolduğunu fark ettiğiniz anda bankayı aramalısınız.

Bankkartimi kaybettim ne yapmalıyım?

Hemen 444 00 00 numaralı telefon vasıtasıyla kolaylıkla müşteri hizmetleri ile iletişim kurulabilir. Ardından kartın çalındığı veya kaybolduğu söylenerek, müşteri temsilcisinin size önermiş olduğu seçenekleri değerlendirerek, gerekli aksiyonları alabilirsiniz.